2014. december 21., vasárnap

Karácsony éjjel



Ma elérkeztünk Advent utolsó vasárnapjához. Szépen lassan ez az év is leköszön. Mi pedig értékelünk, átgondolunk. Vajon sikeres volt, vagy kevésbé? Mit szerettem volna másként? Mit tettem úgy, ahogy tenni kellett? Járhat az agyunk, gondolkozhatunk, de hagyjunk időt magunkra. Éljük át a Karácsonyt. Ne engedjük, hogy elszaladjon mellettünk.

Én ebben az évben már lelassítottam. Eljött a család ideje. Köszönöm, hogy egész évben velem voltatok, és remélem, jövőre is találkozunk. Talán sokan tudjátok rólam, hogy nógrádi vagyok. Mit is hozhatnék nektek az ünnepekre? Egy nógrádi verset. Ezzel kívánok mindenkinek békés, boldog, szeretetteljes ünnepeket!

Fogadjátok szeretettel:

Pongrácz Ágnes: Karácsony éjjel
 
Csodára vártam,
és nem tudtam, hogy a csoda bennem lakik.
Szeretetről szóltam,
és nem érintettem meg a lélek húrjait.

Karácsony éjjel felnézek az égre,
álmosan pislognak a csillagok.
Karácsony éjjel Jézusra nézek,
de rám a világ ragyog.

Itt vagyok.
Veled
és Jézussal a fényben.
Hiszek az áldásban,
az örök üdvösségben,
és abban, hogy megsimítják
lecsorgó könnyeink
az angyalok.  

Áldott ünnepeket kívánok!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése